Ter versterking van ons hechte en energieke team zijn we op zoek naar een gedreven Office Manager; iemand die structuur weet aan te brengen in een dynamische omgeving. Werk je graag samen in een gedreven team en wil je bijdragen aan de verdere groei van een ambitieuze startup? Dan zijn wij op zoek naar jou!
24 - 32
Amsterdam
Finance Consultant
Marktconform
Over Fuuse
FUUSE is een dynamische en snelgroeiende recruitment startup gespecialiseerd in financiële functies.
Vanuit ons kantoor in Amsterdam werken we dagelijks aan het verder brengen van mensen in hun carrière. Met andere woorden; we brengen de juiste kennis en kunde in contact met bedrijven die daar behoefte aan hebben. We doen dat door heel Nederland (en soms zelfs daarbuiten!). We zijn daarbij verantwoordelijk voor het volledige proces; Van het bepalen van waar de kracht van iemand zit en waar dit het meest tot zijn recht komt, tot aan het onderhandelen van het beste arbeidsvoorwaardenpakket.
Jouw taken en verantwoordelijkheden
Onboarding van nieuwe collega's: Je regelt alles voor een warm welkom, van het opvragen van gegevens en het opstellen van contracten tot het klaarmaken van de werkplek (inclusief een leuk welkomstcadeautje!).
Ondersteunen van HR-processen: Je denkt mee over opleidingstrajecten voor nieuwe medewerkers en helpt bij het ontwikkelen van interne trainingen.
Administratie van verlof en ziekteverzuim: Je houdt nauwkeurig vakantie- en ziektedagen bij en verwerkt deze in onze systemen.
Crediteuren- en debiteurenbeheer: Je verwerkt facturen en zorgt voor tijdige betalingen, zowel inkomend als uitgaand.
Ondersteuning bij interim plaatsingen: Van het verwerken van gegevens en het opstellen van contracten tot de maandelijkse urenverwerking en facturatie.
Facility management: Je beheert de voorraad kantoorartikelen en boodschappen, zodat niemand iets tekortkomt.
Contactpersoon voor het kantoorgebouw: Of het nu gaat om het regelen van sleutels of bureaus, jij hebt het onder controle.
Systeembeheer: Jij bent de expert in onze interne systemen en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.
- Ondersteuning bij diverse projecten: Of het nu gaat om marketing of de implementatie van een nieuw systeem, jij biedt ondersteuning waar nodig.
Jouw profiel
- Minimaal HBO werk- en denkniveau
- Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol
- Ervaring met Exact en Yoobi is een pré
- Je bent proactief, enthousiast en werkt goed in teamverband
- Je kunt snel schakelen en bent sterk in het stellen van prioriteiten
- Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed
Wat bieden wij jou?
- Marktconfrom salaris
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen inbreng: van HR, Marketing tot Finance, jij bepaalt je groeipad!
- Een plek in een hecht team
- Een modern, open kantoor nabij het Bijlmerkwartier
- Een fantastische werksfeer met borrels, meerdere jaarlijkse events, boottochtjes en meer!
Aanvullende vergoedingen en arbeidsvoorwaarden
- Vakantiegeld
- Budget voor professionele ontwikkeling
- Dagelijkse lunch
- Reiskostenvergoeding
Vragen?
Sandra staat voor je klaar
Sandra Harkes
Office Manager
Solliciteer direct
Stel jezelf voor, dan nemen wij contact op